A Focus RS fejlesztése során a Ford 28 prototípust tört össze – íme egy durva törésteszt-video
Huszonnyolc. Ennyi Focus RS prototípust zúzott szét a Ford, amíg a ferdehátú izomautó fejlesztése folyt. Az ember nem is gondolná, milyen kemény feladat, ha egy autó a világ összes biztonsági előírásának meg akar felelni.
A modell születését bemutató dokumentumfilm-sorozat második epizódjában a 350 lóerővel járó megpróbáltatásokat ismerhetjük meg.
A film végigvezet minket a Focus RS emlékezetes pillanatain, különös hangsúlyt helyezve a fent említett, biztonsággal kapcsolatos dolgokra. Beléphetünk a Ford kölni törésteszt-központjába, ahol naponta elvégeznek egy ilyen vizsgálatot. Bizony, a Fordnál dolgozik egy olyan csapat, aminek az a feladata, hogy évente körülbelül 250 autót törjön össze ellenőrzött körülmények között.
Huszonnyolc. Ennyi Focus RS prototípust zúzott szét a Ford, amíg a ferdehátú izomautó fejlesztése folyt. Az ember nem is gondolná, milyen kemény feladat, ha egy autó a világ összes biztonsági előírásának meg akar felelni.
A modell születését bemutató dokumentumfilm-sorozat második epizódjában a 350 lóerővel járó megpróbáltatásokat ismerhetjük meg.
A film végigvezet minket a Focus RS emlékezetes pillanatain, különös hangsúlyt helyezve a fent említett, biztonsággal kapcsolatos dolgokra. Beléphetünk a Ford kölni törésteszt-központjába, ahol naponta elvégeznek egy ilyen vizsgálatot. Bizony, a Fordnál dolgozik egy olyan csapat, aminek az a feladata, hogy évente körülbelül 250 autót törjön össze ellenőrzött körülmények között.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése