2015. október 6., kedd

Továbbra is tartja piacvezető pozícióját a Ford

Magyarország Európában a második legnagyobb Ford-piac

Képtalálat a következőre: „ford logo”

Idén szeptemberben újabb 883 új autóval, az év első kilenc hónapjában pedig a tavalyihoz képes összesen 17,7 százalékkal növekedett a Ford összesített értékesítési eredménye, és így 1500 darabbal előzi meg a versenytársakat.Az első kilenc hónapban a Ford 12,2 százalékkal részesült a teljes magyarországi járműpiacból, ami 0,7 százalékpontos erősödést jelent.A Ford  eladásai az első háromnegyed évben, a kishaszon-gépjármű szegmensben 56,3% százalékkal növekedtek a tavalyi év hasonló időszakához képest, magabiztosanvezetve a kategóriát. Ugyanebben az időszakban, a Ranger 73,7.
Képtalálat a következőre: „ford transit courier”
ATransit Courier modellek 383,7 a Kuga SUV 62 százalékos erősödést produkáltak.Piacrészesedést tekintve 12,2 százalékkal Magyarország az előkelő második helyen áll az európai Ford piacok között

Szeptemberben tovább nőttek a Ford magyarországi járműeladásai; a siker hátterében a márka vadonatúj vagy felfrissített személyautó modelljei és minden igényt kielégítő személy-, és áruszállító verziókban is elérhető haszonjármű portfóliója iránti erős kereslet áll. A Ford szeptemberi összesített értékesítési darabszáma elérte a 883 darabot, az év első háromnegyed évében pedig 8666 darab Ford talált gazdára; ez azt jelenti, hogy az értékesítés 17,7 százalékkal nőtt a tavalyi hasonló időszakhoz képest.A vállalat az idei év első kilenc hónapjában 12,2 százalékra növelte részesedését a teljes járműpiacon. Ezzel az eredménnyel a magyar importőr Európában a második legnagyobb piacrészesedést produkáló piac az összesített jármű értékesítés tekintetében.
“2015-ös értékesítési eredményeink növekedése továbbra is főleg új termékeinknek köszönhető,” nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. „Jó példa erre az idén 50. születésnapját ünneplő és teljesen megújult Transit portfóliónk
A Növekedési Hitel Programnak is köszönhetően – 56,3 százalékkal nőttek az eladásaink a tavaly eredményhez képest, vagy említhetném a Ranger egyedülálló sikerét is, amelyből 73,7 százalékkal több kelt el ugyanebben az időszakban.”
Képtalálat a következőre: „szamosi viktor ford”
(Szamosi Viktor Ford Magyarország)

A Ford lendületének hajtóereje a vállalat termékkínálata iránti növekvő kereslet, amit érezhetően fokozott az új modellek bemutatása. Az idén bevezetett modelljeink, az új Mondeo 11,9%-os, az vadonatúj Focus 11,5%-os, az új C-Max modellek pedig 12,5 százalékos piaci részesedéssel kategóriájuk vezető helyeit elfoglalva adják a Ford személyautó értékesítésének 35,2 százalékát.
Magyarországon eddig közel 40 vásárló rendelte meg a vadonatúj Mustang-ot, ami a modell 50  éves története során idén nyáron jelent meg először a kontinens piacain.
Képtalálat a következőre: „mustang 2015”
A Ford SUV-kínálata is hozzájárult a márka erősödéséhez. A Kuga szeptemberi és első kilenc havi eladásai a legjobb értéket mutatták azóta, hogy a modell első generációja 2008-ban megjelent.
A Ford haszongépjármű-értékesítései tovább nőttek, mivel a vásárlók egyre élénkebben érdeklődnek a teljes egészében megújult és kibővített Transit-család iránt, amelynek tagjai közt megtalálható a Transit, a Transit Custom, a Transit Connect és Transit Courier is. A Ranger Pick-Up iránti kereslet mind szeptemberben, mind pedig az év első kilenc hónapjában erősebb volt, mint a jármű 1999-es bemutatása óta valaha: a Ranger eladásai 73,3 százalékkal nőttek. Hasonlóképpen a Transit Courier és a Tourneo Courier  értékesítése is több mint háromszorosára nőtt az év első kilenc hónapjában a tavalyi év hasonló időszakához képest.
 „Az elismerés a márkakereskedői hálózatunkat illeti, akik magas színvonalú munkájukkal  gondoskodnak arról, hogy ez széles, minden vásárlói igényt kielégítő, és a szakma által is számos díjjal elismert portfólió a legmagasabb színvonalon kerüljön bemutatásra ügyfeleink számára. Az augusztusban debütált Mustang és új Vignale kínálatunk reményeink szerint tovább fogja erősíteni ezt a sikerszériát, új szegmensekben kínálva választási lehetőséget a magyar Ford rajongóknak” – avat be Dalos Attila, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.
Képtalálat a következőre: „dalos attila ford”
(Dalos Attila Ford Magyarország)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése