2016. március 5., szombat

Terjed a Vignale-program

Genfben jelentette be a Ford az exkluzív Vignale-vonal 4 új tagját, de még érdekesebb az a szolgáltatáscsomag, amit ezekhez kérni lehet. Látványosan elindult a luxus felé a márka Európában.



Eddig csak a Mondeo négyajtós és kombi kivitelét lehetett kérni ebben a különleges kivitelben, de már a csőben van az ötajtós Mondeo, az S-Max egyterű, valamint az Edge és Kuga szabadidő-autók luxusváltozata is. Az S-Max Vignale már rendelhető, az Edge árlistájára még várni kell egy kicsit. A harmadik Mondeo-variáns prémium kivitele jövőre érkezik, a Kuga Vignale pedig egyelőre csak tanulmányként volt jelen a szalonon.

A kibővített Ford Vignale modellcsalád autói az Európa-szerte megnyitott FordStore márkakereskedésekben rendelhetők meg. A FordStore kereskedések kifejezetten e célra kialakított Vignale Lounge termei személyre szabott vásárlói élményt teremtenek, s e folyamatot Vignale Ügyfélkapcsolati Managerek segítik. Eddig 300 FordStore szalon nyílt meg, és a vállalat azt tervezi, hogy a jövő év elejére 500 tagúra bővíti a hálózatot.

Azt, hogy van igény a magas felszereltségre és az igényes kidolgozásra, Jim Farley, a Ford elnök-vezérigazgatója igazolja. “Vásárlóink igényes emberek, akik sokat várnak a Fordtól. Olyannyira sokat, hogy bizonyos modelljeink értékesítésében akár a 70 százalékot is eléri a legmagasabb szintű Titanium felszereltség aránya" - mondta. Majd hozzátette: „A Ford Vignale révén mind a luxus, mind a személyes szolgáltatások tekintetében a Ford legjavát kínálhatjuk vásárlóinknak. Ez az oka annak, hogy a Ford Mondeo Vignale mellett most megjelenik az Edge és az S-MAX, sőt hamarosan a Kuga is.”


Az autók azonban csak egy részét képezik a Vignale programnak. A globális rendezvény-, életstílus- és utazásszervező ügynökséggel, a Total Management vállalattal közösen kínált szolgáltatás a különleges élmények válogatott kollekcióját kínálja a Ford Vignale ügyfeleknek – olyan luxusszínvonalú helyeken, mint a Relais & Châteaux Mas de Torrent a spanyolországi Gironában, vagy a Grayshott Spa and Hotel az Egyesült Királyságban.

Az exkluzív kínálatban számos színházi, zenei és sportesemény – például a French Open teniszbajnokság – szerepel. A Ford egy havonta elküldött email-ben tájékoztatja ügyfeleit a legújabb exkluzív utazási és életstílus-lehetőségekről; a szolgáltatás ebben a hónapban indul Európában.

Mindemellett az ügyfelek rendelkezésére áll az Apple és Android™ operációs rendszerekre kifejlesztett Vignale Service okostelefonos alkalmazás is. Az alkalmazás közvetlen kapcsolatot kínál a Vignale Magazin online életstílus-tartalmaihoz; vezetési tippeket és információkat ad; segít megkeresni a legközelebbi márkakereskedést; GPS-alapú szolgáltatásai közt megtalálható a Ford Vignale Park Me és a benzinkút-kereső, és egyetlen érintésre kapcsolatot teremt a vészhelyzeti segélyhívó szolgálattal vagy a Vignale One Call munkatársaival.


Genfben mutatkozott be a Ford Vignale első két (illetve három) nagykövete is, akik a bemutató kampányban működnek közre. Joe and Charlie Casely-Hayford (apa és fia) a Casely-Hayford divatmárka képviselői és a férfidivat közismert szereplői. A Casely-Hayford páros az első, aktívan is együttműködő apa-fia páros a divatvilág élvonalában, és ügyfeleik közt olyan híres zenészek szerepelnek, mint Lou Reed, Nas, Sam Smith, a The Clash, a The xx és a U2. Joe Casely-Hayfordot a divatvilágban végzett értékes szolgálataiért 2007-ben a Brit Birodalom Rendjének lovagjává ütötték.

“Azért döntöttünk úgy, hogy együttműködünk a Ford Vignale-val, mert erős szinergiát éreztünk a két márka között,” mondta el Joe Casely-Hayford. “Tetszett nekünk az ötlet, hogy kombinálják a kézműves kidolgozást az innovációval, a technológiát a tradícióval. Azt pedig egyenes imádtuk, ahogyan az apró részletekre is figyelnek.”

A berlini Kai Petermann a legnépszerűbb német lakberendezési blog, a “stilsucht.de” alapítója és kreatív igazgatója. Ez az egyik legnagyobb német trendformáló blog, és témáinak középpontjában leginkább a dizájn-felfedezések, az életstílus-ötletek és a technológiák állnak. A Ford idővel további Ford Vignale Nagyköveteket is bemutat majd, akik az év későbbi szakaszában csatlakoznak a programhoz.

Mindezek mellé pedig a Ford stílusos kiegészítőket is kínál. A Vignale Kollekcióba igényes apróságok tartoznak, például pendrive, töltőtoll, mappa és jegyzetfüzet. Mindegyik illik stílusában az autókhoz.

1 megjegyzés: